Quantcast

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ

classic Κλασσικό list Λίστα threaded Νήμα
1769 μηνύματα Επιλογές
1 ... 76777879808182 ... 89
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

NESTORAS
ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 22/2/2012 ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 2643

11.00 ΤΟ ΠΡΩΪ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ (Λεωγ. Βασ. Σοφιας 15)

ΟΠΩΣ ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΣΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ.

ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ. ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ

ΣΑΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΥΣΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΜΑΣ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

solostar
Like!!!!!!!
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

CRETAMAN
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από NESTORAS
Tην Τετάρτη θα είναι μαζί μας εκπρόσωποι από την Πανελλαδική Ομοσπονδία Τρίτεκνων Οικογενειών Ελλάδος (ΟΠΟΤΤΕ) και του Συλλόγου Τριτέκνων Νομού Αττικής. Όμως δεν αρκεί μόνο αυτό! Πρέπει όλοι οι τρίτεκνοι να είμαστε εκεί για να τα καταφέρουμε! Είναι η τελευταία μας ευκαιρία. Αν σας ενδιαφέρουν οι θέσεις σας μην την αφήσετε να πάει χαμένη!
[...]

ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΕΡΘΕΤΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 6971767969 ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ή ΑΛΛΑΓΗ. ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

CRETAMAN
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από CRETAMAN
CRETAMAN έγραψε
[...]
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
 ΠΟΛΥΜΕΛΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ
   ΜΕ ΤΡΙΑ ΤΕΚΝΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αναγνωρισμένο Σωματείο σύμφωνα με την:
1017/2010   Απόφαση Μον. Πρωτ. Αθηνών
Δ/ση:  Κηφισίας 32, Αμπελόκηποι, Αθήνα
Πληροφορίες: Βουτσάς Καρατζάς ( Πρόεδρος )   Τηλ:   6944764096
www.opotte.blogspot.com
Αθήνα: 21-2-2012
Αριθ. Πρωτ.: 22

Προς
 1. Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Γιώργο Κουτρουμάνη.
 2. Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, κ. Δημήτρη Ρέππα
 3. Υφυπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης,
κ. Ντίνο Ρόβλια.

Θέμα: «Προκήρυξη προσλήψεων με τον ν2643/98 στο Δημόσιο αλλά και στον Ιδιωτικό τομέα».

Αξιότιμοι κύριοι,
1) Τον Μάιο του 2008 υπήρξε προκήρυξη για διορισμούς στο Δημόσιο τομέα με τον  ν.2643/98. Στην προκήρυξη προβλεπόταν εκατοντάδες θέσεις για διορισμούς τριτέκνων, σε χωριστό ποσοστό από τους πολύτεκνους.
2) Οι πίνακες των διοριστέων εκδόθηκαν σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά, διότι οι αρμόδιες επιτροπές του ΟΑΕΔ είχαν καθυστερήσει τόσο να συσταθούν, αλλά και να συνεδριάσουν.
3) Το αρμόδιο Υπουργείο για τις προσλήψεις, που είναι το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθυστερεί τις αναγκαστικές τοποθετήσεις των επιτυχόντων διοριστέων.
4) Στην Περιφέρεια Αττικής αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες τρίτεκνες οικογένειες που προσδοκούν στον διορισμό τους, ειδικά τις δύσκολες πλέον μέρες από οικονομικής απόψεως που βιώνουμε όλοι.

Παρακαλούμε όπως οι αρμόδιοι Υπουργοί, προγραμματίσουν τον διορισμό όλων των ΤΡΙΤΕΚΝΩΝ που είναι διοριστέοι στην προκήρυξη του 2008.
Ζητάμε να εφαρμοστούν οι διορισμοί όπως ακριβώς προκύπτουν από την προκήρυξη.

Όσον αφορά στις φήμες σύμφωνα με τις οποίες το Υπουργείο σκέπτεται να διορίσει μόνο τους ΑΜΕΑ, θέλουμε να ελπίζουμε ότι είναι απλά φήμες.
Εάν υπάρχει τέτοια μεθόδευση τη θεωρούμε εντελώς απαράδεκτη και άδικη. Είναι αδιανόητο να γίνει τέτοιος διαχωρισμός από τις λοιπές κατηγορίες και μάλιστα την κατηγορία των τριτέκνων, όταν μάλιστα οι οικογένειες των τριτέκνων είναι εκείνες που πλήττονται περισσότερο από κάθε άλλη οικογένεια εξ αιτίας της οικονομικής κρίσεως.
             Ζητούμε την άμεση παρέμβαση σας, προκειμένου ν΄ αποτραπεί ένας τέτοιος πρωτοφανής και απαράδεκτος διαχωρισμός.
            Ελπίζουμε να παρέμβετε άμεσα και να αποτρέψετε τέτοιου είδους ανοσιούργημα.
Περιμένουμε ενημέρωση για την εξέλιξη της προκήρυξης του 2008 του ν2643/98, όσον αφορά αναγκαστικές τοποθετήσεις στον Ιδιωτικό Τομέα, σε επιχειρήσεις άνω των 50 εργαζομένων.

Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

mariasma
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από NESTORAS
ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ. Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

neck
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗς ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΜΑς ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

evropeos
Σύντροφοι πολύ σιωπή έπεσε.Λιποθυμήσατε όλοι απ' τη χαρά σας;
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

admin
Διαχειριστής
evropeos έγραψε
Σύντροφοι πολύ σιωπή έπεσε.Λιποθυμήσατε όλοι απ' τη χαρά σας;
Μαζευτήκανε όλοι στο Facebook και πολλοί δεν λιποθυμάνε από την χαρά τους.... από κάποια άλλα συναισθήματα λυποθυμάνε
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

evropeos
admin έγραψε
evropeos έγραψε
Σύντροφοι πολύ σιωπή έπεσε.Λιποθυμήσατε όλοι απ' τη χαρά σας;
Μαζευτήκανε όλοι στο Facebook και πολλοί δεν λιποθυμάνε από την χαρά τους.... από κάποια άλλα συναισθήματα λυποθυμάνε
Στο facebook τι κάνουν;Ανταλάσσουν κουτσομπολιά;Δεν έρχονται και προς τα 'δω να μάθουμε κι' εμείς τίποτα;
[...]

Κουτσομπολιά δεν τα λες
Πάρε μια γεύση

Sarantis Giotis
ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΚΙΝΑΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΡΑΠΤΩΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΒΑΖΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ...ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΛΕΙ.ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΑ ΟΥΤΕ 50% ΟΥΤΕ 99%. ΤΕΡΜΑ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ....ΚΑΙ 99% ΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 1% ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΛΛΗ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΚΥΜΑ ΔΥΣΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΝΙΓΕ. ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ....ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΘΕΣΑΤΕ ΘΕΜΑ ΑΚΡΙΒΟΥΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΑΤΕ ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ?
Μου αρέσει! · · Να μην παρακολουθώ τη δημοσίευση · 7 ώρες πριν

    Αρέσει στο χρήστη ΜΗΤΣΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΣΑΣ.
    50 από 77
        Pin G Gis ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΩ ΔΙΑΛΟΓΟ.ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΘΕΛΩ. ΜΗ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ. ΚΙ ΕΓΩ ΑΜΕΑ ΑΠΟ ΕΠΑΡΧΙΑ ΕΙΜΑΙ.ΜΕΘΕ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΟΜΩΣ......
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΣΕΡΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ? ΣΠΑΜΕ ΠΛΑΚΑ? ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ....
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
        Kassiani Varzi Ε ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΒΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟ ΤΟ FORUM ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 2643. ΟΤΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.
        ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
        ΑΠΛΑ Η κ ΚΑΡΑΠΑΤΑΚΗ ΕΙΠΕ 'ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ' ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ. ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΔΕΚΤΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΡΕΧΕΙ, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΡΕΧΟΥΝ, ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ.
        3 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΑ ΖΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. ΑΠΛΑ ΛΕΩ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ . ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΕΝΕΡΓΗ ΔΡΑΣΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ....
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Grigoris Kakolyris Δικαίωμα του καθενός ήταν και είναι να πράξει ότι αυτός νομίζει ότι είναι καλύτερο για τον εαυτό του, για τον εαυτό του τονίζω, όλα τα παιδιά όμως πάλεψαν και για τον εαυτό τους και για όλους εμάς και κατάφεραν πολλά. Ο αγώνας μπορεί και μπορούσε να γίνει με πολλούς τρόπους, απλά υπήρξε αδιαφορία από κάποιους, περιμένοντας τα πάντα να πέσουν από τον ουρανό.
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 7
        Grigoris Kakolyris Θέλω επίσης να καταθέσω σε όλους και κάτι ακόμα, σε όλες τις συναντήσεις δεν είπε ποτέ κανένας πως δεν θέλει να μπει το 100%, αγωνίστηκαν όλοι μέχρι σήμερα γι' αυτό, αντίθετα σήμερα ακούγονται απόψεις "δεν πρόκειται να μπει κανεις εαν δεν μπούμε κι εμείς" απαράδεκτα πράγματα. Έστω και τοπικά, ο καθένας θα μπορούσε να κάνει ενέργειες, να στείλει μια επιστολή, να κάνει κάτι ρε αδερφέ, να επισκευτεί κάποιον στην τοπική αυτοδιοίκηση, κάτι το οτιδήποτε, να μιλήσει με την ομοσπονδία του, σε ένα τοπικό κανάλι, μερικοί το έπραξαν για να μην είμαι άδικος και μπράβο τους για τους υπόλοιπους μιλώ.
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5
        Pin G Gis ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ! ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ!
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
        Kassiani Varzi ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΝ 5 ΑΤΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ.

        ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ' Η ΟΛΟΙ 'Η ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΟ 50%.
        ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΣΤΕΡΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ ΔΙΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΝΟΧΗ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΟΙ 'Η ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΠΕΙΝΗ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΘΕΙ.
        ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ.
        3 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΚΟΠΕΛΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΣΕ ΡΩΤΑΕΙ....
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3
        Grigoris Kakolyris Είσαι άδικη και βγάζεις συμπεράσματα που δεν ισχύουν. Εγώ σου λέω που είμουν εκεί μέσα στη βροχή και σήμερα με πνευμονία στο σπίτι πως πάλεψαν όλοι για όλους.
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5
        Pin G Gis ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ 2ο 50% ΕΤΣΙ? ΜΑΘΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ. ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΩΝΑΖΩ ....
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΣΕΒΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3
        Kassiani Varzi ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΡΩΤΑΕΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ Δ Ε Ν Α Π Ο Δ Ε Χ Ο Μ Α Σ Τ Ε!!
        ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑΠΕΙΝΗ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.
        Η ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ' Η ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ.
        ΕΑΝ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ 100% ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, ΜΕΡΕΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΡΕΖΙΛΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
        ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΚΑΘΗΣΥΧΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟ 50%.
        3 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΥΒΕΝΤΑΣ ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ: ΠΑΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΤΟ 50%. ΕΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 50% ΑΛΛΑ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ. ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ?
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
        Pin G Gis ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΜΠΕΙ ΕΝΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΑΠΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΕΔΕΙΧΝΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΤΟΥΣΑΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ.....'
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
        Pin G Gis ΕΣΥ ΛΟΙΠΟΝ Kassiani Varzi ΤΙ ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Η ΟΜΑΔΑ?
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
        Kassiani Varzi ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΤΕ.
        Η ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ 'ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΤΟΤΕ ΟΙ ΜΙΣΟΙ'
        Η ΟΜΑΔΑ ΛΕΕΙ Η ΟΛΟΙ Η ΚΑΝΕΝΑΣ.
        ΕΑΝ ΠΗΓΕΣ ΣΤΡΑΤΟ (ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΘΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ) ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΜΑΔΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.
        3 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΙ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ! ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΘΑΠΑΣ ΕΣΥ ΑΘΗΝΑ? ΘΕ ΤΡΕΞΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ? ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΗΣΥΧΗ?
        3 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Kassiani Varzi ΕΓΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν ΑΚΝΩ ΤΙΠΟΤΑ
        ΕΣΥ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ
        ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΜΩΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ

        ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΛΙΓΟ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΙΑ.

        ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ
        2 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Nektaria Orfanoy ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΛΥ ΗΜΟΥΝ ΠΡΟΧΤΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ 39 ΠΥΡΕΤΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΣΙΑΝΗ .ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΝΗΚΩ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΥΡΝΙΑ ,ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΧΤΕΣ ΜΕ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ 3 ΩΡΕΣ ? ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΕΙΣ?
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5
        Kassiani Varzi ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ Θ Α ΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΟΧΙ.

        ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΠΥΡΕΤΟ 40 ΤΟ 50% ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ.
        2 ώρες πριν μέσω · Μου αρέσει!
        Pin G Gis κασσιανη μου εγω το νοημα τησ ομαδασ ξερουν καλα οι συναδελφοι αν το διατηρω η αν το εχω χασει απο ολα οσα σου εχω πει μεχρι τωρα...το νεαρο της ηλικιας μονο μπορει να δικαιολογει τετοιεσ αποψεισ ....
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
        Kassiani Varzi ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΥΠΑΜΑΙ Κ. ΝΕΚΤΑΡΙΑ..ΔΙΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΥΡΕΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΕ ΣΕΝΑ....ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ ΓΙΑ 4η ΦΟΡΑ...ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ,ΟΣΟΙ ΠΑΡΕΥΡΕΘΗΚΑΤΕ ΕΚΕΙ ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΤΕ ΤΟ 50% ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ''ΟΛΟΙ Ή ΚΑΝΕΝΑΣ''...ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΙΣΧΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ 50%??????
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis εκτοσ αν εννοεισ ομαδα αυτους που ετρεχαν χωρισ εσενα ομωσ!!!!!
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Nektaria Orfanoy ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΤΡΕΧΑ Η ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕΣ ΑΠΕΞΩ? ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4
        Pin G Gis ΚΑΣΣΙΑΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ...
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΤΟ 100%.ΑΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΜΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ....ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΑΙ....ΟΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΛΕΙΣ ΖΗΤΑ ΤΑ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Kassiani Varzi ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ...ΒΡΙΣΤΕ ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ..ΕΓΩ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ..ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΣΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ Pin G Gis: ΓΙΑΤΙ ΤΟ 50% ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΛΟΙ???? ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ...ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ 736 ΑΤΟΜΑ..ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ..ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΜΟΝΟ ΣΟΥ..ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΟΥ ΝΟΗΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 736 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ 736 ΑΤΟΜΑ!!!!!!!!!!!!
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4
        Pin G Gis ΟΚ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟ!
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Grigoris Kakolyris Κασσιανή αυτά που αναφέρεις είναι λόγια του αέρα επαναλαμβάνω, δικά σου συπεράσματα, μπορείς να τα λες στον εαυτό σου και να παρηγοριέσαι πως είσαι αυτή που γνωρίζει τα πάντα, αλλά να ξέρεις πως αυτό στο τέλος σε βγάζει σε αδιέξοδο.
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4
        Pin G Gis ΚΑΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΟΛΩΝ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΒΡΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ. ΓΙΑΥΤΟ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΑΡΟ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ...
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2
        Kassiani Varzi ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ 600ΧΛΜ ΜΑΚΡΙΑ..ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ..ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ..ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΑΠΟ ΚΩΛΟ-ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΝΙΣΩ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ Ή ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!! Ο ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΓΙΩΤΗΣ ΒΓΑΖΕΙ ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΥΣΤΗΝΕΤΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ...
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Kassiani Varzi ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ......ΤΑ ΖΥΓΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ..ΑΣ ΤΟ ΔΕΧΤΟΥΜΕ.
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΡΕ ΣΥ ΚΑΣΣΙΑΝΗ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΥΘΕΩΣ.ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ? ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΔΩ ΨΑΞΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ . ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ.ΤΗΣ ΕΣΑΜΕΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ? ΡΩΤΑ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΓΙΑΤΙ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΚΑΔΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΞΩ?
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Pin G Gis ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ 2ο 50% ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ%
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
        Kassiani Varzi ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ..ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΔΙΑΝΟΗΣΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑ,ΠΟΣΟ ΕΤΡΕΞΑ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΕΝΤΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΑ...ΟΛΟΙ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ..ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ..ΟΛΟΙ ΚΑΝΑΜΕ..ΚΑΙ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΑΜΕΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ..ΟΥΤΕ 50% ΟΥΤΕ 0%...ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει!
        Grigoris Kakolyris Κασσιανή η βόρεια Ελλάδα έδωσε τις εξετάσεις της και πήρε άριστα μάλλον έμεινες μεταξεταστέα. Εαν δεν γνωρίζεις, έδωσαν κι αυτοί τον αγώνα τους και στα κανάλια βγήκαν και στα Υπουργεία ήρθαν και συναντήσεις έκαναν και άλλα πολλά ...
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 6
        Pin G Gis ΜΠΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΟΗΜΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΝΤΟ ! ΚΑΝΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΛΕΨΑΝ ΓΙΑ ΤΟ 100% . ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ. ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ.
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4
        Kassiani Varzi ΕΙΠΑ ΚΑΤΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ....ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ...ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ 736 ΑΤΟΜΑ..ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ..ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΩΣ ΑΤΟΜΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ..ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΝΟΗΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 736 ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ 736 ΑΤΟΜΑ!!!!!!!!!!!!........ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ 50% ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ? ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ? ΔΟΘΗΚΑΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ?..ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ,ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΠΕ,ΤΕ,ΥΕ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ? ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ???? ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ Κ. ΣΑΡΑΝΤΗ ΓΙΩΤΗ????....ΣΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΩΣΤΟ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΑΠΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΣΤΟΥ?? 'Η ΟΛΟΙ 'Η ΚΑΝΕΝΑΣ!!!!!!
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1
        Pin G Gis ΚΟΠΕΛΙΑ ΜΗ ΛΕΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ . ΚΛΕΙΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ. ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΟΛΟΥΣ. ....
        2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4
        Dimitra Argyropoulou Tsagaris Με το δικαστικό αγώνα απλώς θα γεμίσεις τις τσέπες κάποιου δικηγόρου,τώρα κάνω κακό στο μεγάλο μου γιό που είναι δικηγόρος,θα περιμένεις 5-6 χρόνια μέχρι να τελειώσεις και να περιμένεις διορισμό στις 30 Φεβρουαρίου.Χρόνο διάλεξε μόνος σου. Πρέπει όλοι να παρακαλούμε να διοριστεί ένας. Να γίνει η αρχή!!!!
        πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 4
        Αναστάσιος Τσορλίδης ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ, ΑΠΟ ΤΟ 1993 ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΩΣ ΑΜΕΑ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΜΕΡΟΣ ( ΒΛΕΠΕ 1993 ) ΕΙΧΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΞΑΝΘΗΣ. ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΝΟΜΟ ΤΩΝ ΑΜΕΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ 8 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΞΑΝΘΗΣ. ΠΕΡΑΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ. ΤΗ ΒΓΑΛΑΝΕ ΛΕΕΙ ΑΚΥΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΕΣΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ. ΚΙ ΟΜΩΣ, ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΕΝΩ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΥΠΟΣΧΕΣΗ Η ΤΟΤΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΜΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΑΠΟ 8 ΑΜΕΑ !!!! ΠΗΓΑΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝΕ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ "ΤΡΩΝΕ" ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΑΜΕ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΑΝ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 8 ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ(ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2007) ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΩ... ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΕΤΥΧΑΝ ΕΝΑΝ ΑΘΛΟ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΩΣ Η ΤΡΟΙΚΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΟ 1/5 ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ 1/10 ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΤΟ 1/5 ΤΟ 1/10 ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ 50%
        Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει! · 7
        Pin G Gis ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΤΑΣΟ ΑΛΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ...
        Πριν από 48 λεπτά · Μου αρέσει! · 4
        Pin G Gis ΠΕΣ ΤΑ ΚΙ ΕΣΥ....ΕΓΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ? ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ...
        Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει! · 1
        Αναστάσιος Τσορλίδης ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΚ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΧΘΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ 2013. ΟΥΤΕ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΕΙΜΑΙ, ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ ΤΑ 550 ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΕΑ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ. ΠΕΙΝΑΩ ΚΑΙ ΥΠΟΦΕΡΩ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΞΑΝΑΒΡΕΘΗΚΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟ 1993, ΚΑΙ ΧΘΕΣ ΑΡΓΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ 50% ΔΛΔ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟ 2013. ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ; ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ" ΣΟΥ ΘΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΞΕΡΕΙΣ, ΟΤΑΝ ΠΡΩΤΟΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΔΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΖΗΤΗΣΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΤΡΕΞΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ 50%, ΤΡΕΞΑΝΕ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΧΘΕΣΙΝΟΥ ΦΕΚ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΣΕΝΑ... ΚΑΙ ΕΙΚΟΣΙ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ !!!!
        Πριν από 41 λεπτά · Μου αρέσει! · 6
        Pin G Gis ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΤΑΣΟΥΛΗ!
        Πριν από 39 λεπτά · Μου αρέσει!
        Ελενη Ιορδανακη ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΧΕΔΟΝ, ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΟΙΚΕΙ!!!!!!!!!!!! ΕΓΙΝΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑΝ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ Κ ΠΑΛΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Κ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ, Κ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!
        Πριν από 29 λεπτά · Μου αρέσει! · 2
[...]
        Πριν από 29 λεπτά · Μου αρέσει! · 1
[...]
    Γράψτε ένα σχόλιο...
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

panos
θα πρέπει απο εδώ και στο εξής οι δημοσιεύσεις μας οσον αφορά το ν. 2643/98 να γίνονται πρώτα στο φόρουμ και μετα στο facebook...υπάρχουν ατομα που δεν χρησιμοποιούν καν το facebook και δεν μπορούν να ενημερωθούν..............νομίζω !!!!
[...]

pindos έγραψε
[...]
Εντάξει το θεωρώ υπερβολικό αυτό που λες. Ο πυρήνας της ενημέρωσής μας είναι το blog όπου έχουν πρόσβαση όλοι.
Αν εννοείς και τις κουβέντες που γίνονται στο facebook, αυτό πρακτικά είναι αδύνατον να μεταφέρονται και εδώ και η μόνη λύση θα ήταν να φεύγαμε όλοι από το facebook και να συζητούσαμε τα θέματά μας εδω στο forum κάτι που με βάση την εμπειρία μου μέχρι τώρα, θα το θεωρούσα σχεδόν αδύνατον
[...]

Admin, σωστό αυτό που λες αλλά υποθέτω ότι εσύ(και εμείς μαζί σου) ξεκίνησες το blog σαν ένα μέσο να ανταλάσουμε απόψεις στο κοινό μας θέμα. Τώρα πως έφυγε το κέντρο ενδιαφέροντος και πήγε στο facebook αυτό είναι άλλη ιστορία. Θα συμφωνήσω όμως 100% με τον pindos.
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

panos
Σε απάντηση αυτού του μηνύματος από admin
admin έγραψε
pindos έγραψε
[...]
admin    δεν εννοώ οι κουβέντες που γίνονται στο facebook να μεταφέρονται στο blog...ενημέρωση απο τους διαχειριστές υπάρχει και με το παραπάνω...εννοώ για τα μέλη στο facebook ν.2343 που οι περισότεροι είναι και μέλη στο blog οταν δημοσιεύουν κάτι στο facebook αν θέλουν ας το δημοσιεύσουν και στο blog...οχι για τα κουτσομπολιά ...αν υπάρχη κάτι χειροπιαστό εννοώ...
[...]

<quote author="evropeos">
admin έγραψε
evropeos έγραψε
[...]
Εγώ πάλι δεν νομίζω να είναι τίποτε άλλο παρά μόνο ότι το facebook είναι αυτό τον καιρό στα πάνω του και έτσι τραβήχτηκαν όλοι εκεί

[...]
Αφού είσαι μέλος εκεί δημοσίευσε το παραπάνω μήνυμα ώστε όποιος πει κάτι εκεί να το μεταφέρει και εδώ
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

H απόφαση στο διαύγεια

admin
Διαχειριστής
Παρακάτω η απόφαση για τον διορισμό του 50% των κατηγοριών ΑμΕΑ και ΕΜΜΕΣΗ ΑμΕΑ όλης της χώρας

http://et.diavgeia.gov.gr/f/min-reform-egov/ada/%CE%924%CE%A0%CE%A0%CE%A7-%CE%A3%CE%A5%CE%9A

Β4ΠΠΧ-ΣΥΚ-signed.pdf
Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: H απόφαση στο διαύγεια

Pwlina Papanikolaou
Ευχαριστούμε πολύ!!

Πωλίνα Π.

Στις 25/2/2012 11:11 πμ, ο/η admin [via ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 2643/98] έγραψε:
[...]

http://2643-98.2290855.n4.nabble.com/-tp3508749p4419736.html
To unsubscribe from ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ, click here.
NAML

Απάντηση | Νήμα
Ανοίξτε αυτό το μήνυμα σε προβολή νήματος

Αναφορά Περιεχομένου ως Ακατάλληλου

Re: H απόφαση στο διαύγεια

mariasma
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΛΙΠΟΥΣ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΑΦΟΥ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑΝ ΕΤΣΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ, ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΑΣ ΩΣ ΕΔΩ. ΜΕ ΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ.. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΕΡΙΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΣΑΝΕ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!
1 ... 76777879808182 ... 89
Φόρτωση...